Renault Captur zostało zwycięzcą kategorii specjalnej: mały samochód dla aktywnych. Do wyboru mamy wersję Equilibre, Techno, R.S. Line lub E-TECH Engineered.
RENAULT CAPTUR wersja equilibre
CAPTUR equilibre z silnikiem benzynowym TCe90 zena od 85 500zł
CAPTUR equilibre z silnikiem benzynowym + instalacja LPG TCe100 LPG cena od 89 500zł
RENAULT CAPTUR wersja techno
W tej wersji wyposażenia mamy aż do wyboru pięć jednostek naędowych.
TCe90 od 84 300zł
TCe 100 LPG od 98 300zł
mild hybrid 140 EDC od 111 800 zł
mild hybrid 140 od 104 800 zł
E-Tech full hybrid 145 od 120 800 zł
RENAULT CAPTUR wersja E-Tech engineered full hybrid
Renault Captur specyfikacja full hybrid z silnikiem benzyna/HEV oznaczenie modelowe E-Tech full hybrid 145 cena od 131 800 zł
Renault Captur 2024 wersje silnika, spalanie
Najsłapszą jednostką napędową jest silnik TCe 90KM z manualną skrzynią biegów, zaś najmocniejsza jednostka to hybryda 1.6 E-Tech Full Hybrid z automatyczna skrzynią Multi-mode. Pełna specyfikacja poniżej.
Silnik benzynowy 1.0 TCe (90 KM, 160 Nm)
charakterystyka | |
Rodzaj paliwa | benzyna |
Rodzaj skrzyni biegów | manualna |
Liczba biegów do przodu | 6 |
Rodzaj napędu | przedni |
osiągi | |
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) | 14 |
Pojemność skokowa (cm3) | 999 |
Moc maksymalna kW (KM) | 67 (90) |
Zasięg w trybie elektrycznym WLTP | bd |
Maksymalny moment obrotowy w Nm | 160 |
spalanie | |
Emisja CO2 cykl mieszany WLTP (g/km) | 133-144 |
Zużycie paliwa cykl mieszany WLTP (l/100 km) | 5,9-6,4 |
Silnik benzynowy 1.0 TCe LPG (100 KM, 170 Nm)
charakterystyka | |
Rodzaj paliwa | benzyna + LPG |
Rodzaj skrzyni biegów | manualna |
Liczba biegów do przodu | 6 |
Rodzaj napędu | przedni |
osiągi | |
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) | 13 |
Pojemność skokowa (cm3) | 999 |
Moc maksymalna kW (KM) | 67 (90) – LPG 74 (100) |
Zasięg w trybie elektrycznym WLTP | bd |
Maksymalny moment obrotowy w Nm | 160 (benzyna) / 170 (LPG) |
spalanie | |
Emisja CO2 cykl mieszany WLTP (g/km) | 136-146 (benzyna) / 122-132 (LPG) |
Zużycie paliwa cykl mieszany WLTP (l/100 km) | 6,0-6,5 (benzyna) / 7,5-8,2 (LPG) |
Silnik benzynowy z układem mild hybrid 12V 1.3 TCe Mild Hybrid (140 KM, 260 Nm)
charakterystyka | |
Rodzaj paliwa | benzyna / mild hybrid |
Rodzaj skrzyni biegów | manualna |
Liczba biegów do przodu | 6 |
Rodzaj napędu | przedni |
osiągi | |
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) | 10,3 |
Pojemność skokowa (cm3) | 1332 |
Moc maksymalna kW (KM) | 103 (140) |
Zasięg w trybie elektrycznym WLTP | bd |
Maksymalny moment obrotowy w Nm | 260 |
spalanie | |
Emisja CO2 cykl mieszany WLTP (g/km) | 141-152 |
Zużycie paliwa cykl mieszany WLTP (l/100 km) | |
Silnik benzynowy z układem mild hybrid 12V |
Ogłoszenia motoryzacyjne
Włoch, pierwszy i jedyny właściciel sprzeda zadbanego Fiata Bravo 1,6 diesel 2011
Silnik benzynowy z układem mild hybrid 12V 1.3 TCe Mild Hybrid EDC (140 KM, 260 Nm)
charakterystyka | |
Rodzaj paliwa | benzyna / mild hybrid |
Rodzaj skrzyni biegów | automatyczna |
Liczba biegów do przodu | 7 |
Rodzaj napędu | przedni |
osiągi | |
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) | 9,2 |
Pojemność skokowa (cm3) | 1332 |
Moc maksymalna kW (KM) | 103 (140) |
Zasięg w trybie elektrycznym WLTP | bd |
Maksymalny moment obrotowy w Nm | 260 |
spalanie | |
Emisja CO2 cykl mieszany WLTP (g/km) | 139-150 |
Zużycie paliwa cykl mieszany WLTP (l/100 km) | 6,2-6,6 |
Silnik hybrydowy 1.6 E-Tech Full Hybrid (145 KM)
charakterystyka | |
Rodzaj paliwa | benzyna / HEV |
Rodzaj skrzyni biegów | automatyczna |
Liczba biegów do przodu | Multi-mode |
Rodzaj napędu | przedni |
osiągi | |
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) | 10,6 |
Pojemność skokowa (cm3) | 1598 |
Moc maksymalna kW (KM) | 68 (91) |
Moc maksymalna (układ hybrydowy) w kW EWG (KM) | 105(145) |
Zasięg w trybie elektrycznym WLTP | bd |
Maksymalny moment obrotowy w Nm | 148 (spalinowy) |
spalanie | |
Emisja CO2 cykl mieszany WLTP (g/km) | 105-106 |
Zużycie paliwa cykl mieszany WLTP (l/100 km) | 4,7 |
źródło zdjęcia: oficjalna strona Renault Polska